Nauka śpiewu

Konsultacje wokalne

Cennik

Uwierz, że zasługujesz na to, by inwestować w siebie.

Inwestowanie w siebie jest jednym z najważniejszych kroków, jakie możesz podjąć. To inwestycja, która zawsze się opłaca, gdyż samorozwój pozwala Ci kształtować swoją przyszłość i nie być jedynie biernym obserwatorem życia.

Ile warto zainwestować w samorozwój? Ile kosztują zajęcia z emisji głosu mówionego? Jaki jest koszt nauki śpiewu? Jak wycenić zwiększenie pewności siebie, poprawę komfortu życia, czy spełnienie marzeń o pięknym głosie? Poznaj cennik Akademi Śpiewu i wybierz najdogodniejsza dla siebie drogę do realizacji celów i osiągnięcia dobrostanu psychicznego. Pamiętaj, że głos to podstawowe narzędzie służące do komunikacji z ludźmi, wyrażania swoich poglądów, myśli oraz budowania swojego profesjonalnego wizerunku, a dla wokalistów jest to najcenniejszy i najwrażliwszy instrument, który rozbrzmiewa dźwiękami grającymi w duszy.

Koszt pierwszych zajęć z emisji głosu mówionego lub śpiewanego to 180 zł/ 55 min. Cennik Akademii Śpiewu podzielony został na ofertę dla klientów indywidualnych oraz biznesowych (szkolenia dla firm).

Klienci indywidualni po pięciu konsultacjach mogą zdecydować się na dłuższą współpracę wybierając jeden z dostępnych pakietów (płatność z góry):

Pakiet 10 h – 1600 zł (160 zł/ 55 min)

Pakiet 20 h – 2800 zł (140 zł/55 min)

Pakiet 30 h – 3900 zł (130 zł/55 min)

Roczny kurs – 560 zł/ m- c

Decydując się na zakup pakietu lekcji dajesz sobie odpowiednią dawkę motywacji, która jest szczególnie ważna w momentach zwątpienia lub gorsze dni. Podejmij świadomą decyzję i zainwestuj w samorozwój.

Co wliczone jest w koszt lekcji śpiewu lub mowy?

Profesjonalna diagnoza oraz opieka wykształconego oraz doświadczonego nauczyciela, materiały w wersji pdf lub papierowej, indywidualne zestawy ćwiczeń, drobne upominki (gadżety firmowe), a także pyszna kawa, herbata, drobny poczestunek w wypadku zajęć stacjonarnych.

Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Klient Indywidualny

Współpraca B2B