Szkolenie z emisji głosu dla pracowników
Zmotywowani, pewni siebie i komunikatywni pracownicy to klucz do sukcesu każdej firmy.
Akademia Śpiewu to miejsce, gdzie pasja łączy się z profesjonalizmem, a zajęcia zapewniają nie tylko rozwijanie umiejętności i kompetencji w zakresie emisji głosu, ale również stymulują rozwój osobisty i motywację. Szkolenie z emisji głosu dla pracowników to szansa na rozwój i zwiększenie efektywności pracy, szczególnie tam, gdzie głos oraz mowa są niezbędne do komunikowania się w zespole pracowniczym oraz klientami.
Szkolenie z emisji głosu dla pracowników to oferta skierowana dla firm oraz przedsiębiorców, których praca polega na komunikowaniu się i bezpośrednim kontakcie z klientami oraz kontrahentami. Szkolenie z emisji głosu jest to świetne szkolenie, które może podnieść kompetencje pracowników, a tym samym przyczynić się do lepszych wyników, poprawy sprzedaży oraz sukcesów w czasie negocjacji. Świadomość i kontrolowanie własnego głosu poprawia pewność siebie, co może mieć bezpośrednie przełożenie na wydajność takiego pracownika. Przestrzeganie i znajomość zasad higieny głosu poprawia komfort pracy.
Szkolenie z emisji głosu dla pracowników – głos jest najważniejszy
Głos jest najważniejszym narzędziem w komunikacji. W ramach szkolenia nauczyciel emisji głosu prezentuje, jak najlepiej wykorzystywać to narzędzie do realizacji własnych celów. Zapoznanie się z podstawowymi zasadami emisji i higieny głosu, szeroki wachlarz różnorodnych ćwiczeń, specjalne techniki pracy głosem, prawidłowy oddech, obniżenie i wzmocnienie głosu, świadome intonowanie oraz modulowanie głosem – to tylko niektóre zagadnienia, które są poruszane w czasie szkolenia, które skupia się przede wszystkim na treningu praktycznym. W zależności od potrzeb, po dokonaniu dokładnej diagnozy głosu, każdy uczestnik otrzymuje swój indywidualny plan treningów oraz specjalne ćwiczenia. Kluczowe jest holistyczne podejście do pracy głosem – ważny jest nie tylko efekt, lecz również zdrowie głosu oraz utrzymanie aparatu głosowego w dobrej kondycji.
Szkolenie z emisji głosu dla pracowników – korzyści dla uczestników
- Opanowanie podstawowych zasad prawidłowej emisji głosu.
- Świadomość mocnych i słabych stron w emisji głosu.
- Nauka prawidłowego oddechu oraz wytworzenie podparcia oddechowego.
- Umiejętność modulowania głosem.
- Prawidłowa komunikacja, swoboda wypowiedzi, odpowiednie przekazywanie emocji
- Wywieranie większego wpływu na innych
- Zdobycie szacunku współrozmówców
- Ciekawa, energiczna mowa
- Wiedza z zakresu higieny głosu.
- Poprawa komfortu pracy głosem
- Świadome wzmacnianie i obniżanie głosu.
- Zdobycie nowych umiejętności do wykorzystania w pracy zawodowej.
Szkolenie z emisji głosu dla pracowników – adresaci szkolenia
Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy zawodowo pracują głosem – komunikują się, prowadzą negocjacje, szkolą, nauczają, motywują, występują publicznie, prezentują, zabierają głos w czasie telekonferencji, rozmawiają przez telefon, są liderami, managerami lub dyrektorami.
Szkolenie – program
Każde szkolenie dostosowywane jest do indywidualnych potrzeb uczestnika lub grupy, najczęściej obejmuje moduły:
- diagnoza emisji głosu
- podstawowe zasady prawidłowej emisji i higieny głosu
- ćwiczenia aparatu artykulacyjnego
- techniki oddechowe
- praca nad rozluźnieniem krtani i właściwa praca strun głosowych
- ćwiczenia wzmacniające głos
- aktywizacja dolnych rezonatorów i obniżenie głosu
- eliminacja blokad
- emisja głosu w czasie wystąpień publicznych
- odpowiednie intonowanie
- praktyczne zastosowanie poszczególnych umiejętności w dialogach, przemówieniach, wystąpieniach lub telekonferencjach
Szkolenia z emisji głosu doskonale wpisują się w systemy benefitów pracowniczych. Oferując pracownikom możliwość udziału w zajęciach, motywujesz ich do zaangażowania w rozwój i podniesienia kwalifikacji, co z pewnością zostanie przez nich docenione.
Skontaktuj się z Akademią Śpiewu już dziś, aby omówić szczegóły i dostosować program szkolenia do potrzeb Twojej firmy. Razem osiągniemy więcej!
Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.